Το χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος της αυτόνομης οδήγησης στα οχήματα παραγωγής επιβεβαίωσε ο γαλλο-ιαπωνικός όμιλος.
Η χρονική στιγμή δεν είναι τυχαία, καθώς αυτές τις ημέρες η σχετική τεχνολογία βρίσκεται στο επίκεντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος, λόγω της έκθεσης ηλεκτρονικών CES. Renault και Nissan θα λανσάρουν περισσότερα από 10 μοντέλα με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Ορίζοντας είναι λοιπόν το 2020 για τα αυτοκίνητα που θα μπορούν να κυκλοφορούν χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση ακόμη και μέσα στις πόλεις. Εντός του 2016 θα λανσαριστούν μοντέλα με αυτόματο πιλότο που θα τα διατηρεί στην ίδια λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο. Το 2018 θα ακολουθήσει η τεχνολογία αλλαγής λωρίδων στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και το 2020 για κίνηση μέσα στο κυκλοφοριακό κομφούζιο των πόλεων, εκεί όπου υπάρχουν σαφώς περισσότεροι κίνδυνοι (πεζοί, ποδηλάτες, διασταυρώσεις κ.α).
Ορίζοντας είναι λοιπόν το 2020 για τα αυτοκίνητα που θα μπορούν να κυκλοφορούν χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση ακόμη και μέσα στις πόλεις. Εντός του 2016 θα λανσαριστούν μοντέλα με αυτόματο πιλότο που θα τα διατηρεί στην ίδια λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο. Το 2018 θα ακολουθήσει η τεχνολογία αλλαγής λωρίδων στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και το 2020 για κίνηση μέσα στο κυκλοφοριακό κομφούζιο των πόλεων, εκεί όπου υπάρχουν σαφώς περισσότεροι κίνδυνοι (πεζοί, ποδηλάτες, διασταυρώσεις κ.α).
Οι αγορές στις οποίες θα απευθύνονται θα είναι αυτές των ΗΠΑ, της Ευρώπης, της Ιαπωνίας και της Κίνας. Ο εκσυγχρονισμός της νομοθεσίας ώστε να επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτόνομων οχημάτων έχουν ήδη προχωρήσει σε ΗΠΑ και Ιαπωνία. Οι δύο μάρκες σκοπεύουν να τοποθετήσουν την τεχνολογία σε μαζικής παραγωγής μοντέλα και σε τιμές που δεν θα είναι απαγορευτικές.
Παράλληλα, ο όμιλος Renault-Nissan (τέταρτος μεγαλύτερος διεθνώς σε παραγωγή, πίσω από τους Toyota, Volkswagen, General Motors), θα επιταχύνει τις διαδικασίες για την ανάπτυξη συστημάτων που θα κρατούν συνδεδεμένους τους επιβάτες με τον… έξω κόσμο. Προς αυτήν την κατεύθυνση είναι και η πρόσληψη του Ogi Redzic ως Αντιπροέδρου του ομίλου με τομείς ευθύνης τα συνδεδεμένα οχήματα και τις υπηρεσίες κινητικότητας. Ο Redzic ήταν προηγουμένως Αντιπρόεδρος στους χάρτες HERE της Nokia.
protothemaΠαράλληλα, ο όμιλος Renault-Nissan (τέταρτος μεγαλύτερος διεθνώς σε παραγωγή, πίσω από τους Toyota, Volkswagen, General Motors), θα επιταχύνει τις διαδικασίες για την ανάπτυξη συστημάτων που θα κρατούν συνδεδεμένους τους επιβάτες με τον… έξω κόσμο. Προς αυτήν την κατεύθυνση είναι και η πρόσληψη του Ogi Redzic ως Αντιπροέδρου του ομίλου με τομείς ευθύνης τα συνδεδεμένα οχήματα και τις υπηρεσίες κινητικότητας. Ο Redzic ήταν προηγουμένως Αντιπρόεδρος στους χάρτες HERE της Nokia.