Από το 1898 υπήρχε σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Πατρών και Αγρινίου. Το Καλυδώνα μετέφερε βαγόνια στο Κρυονέρι Αιτωλοακαρνανίας και στη συνέχεια και το Ρόδος στο Αντίρριο.
Tο F/B ΡΟΔΟΣ ανήκε στους Σιδηροδρόμους Βορειοδυτικής Ελλάδος (ΣΒΔΕ) και ήταν πρώην αποβατικό του Πολεμικού Ναυτικού.
Στο γκαράζ των οχημάτων, διέθετε εγκιβωτισμένες 3 σιδηροδρομικές γραμμές οι οποίες συνέκλιναν σε μία στον χώρο του καταπέλτη και χρησίμευαν για την μεταφορά σιδηροδρομικών συρμών και οχημάτων μεταξύ λιμένος Πάτρας και λιμένος Κρυονερίου.
Τέσσερις φορές την εβδομάδα γινόταν αυτό και στο υπόλοιπο διάστημα λειτουργούσε ως κλασσικό φέρρυ μπωτ μεταφοράς αυτοκινήτων στο Ρίο-Αντίρριο! Στο τέλος της δεκαετίας του ‘70 ο ΟΣΕ το παρόπλισε και το «έδεσε» κοντά στο Αντίρριο, όπου μισοβυθίστηκε και ανελκύστηκε ξανά για να πουληθεί ως σκάφος για άλλη χρήση και τελικά να χρησιμοποιηθεί ως στόχος ασκήσεων του Πολεμιού Ναυτικού.
Το Ρόδος ήταν ένα οπλιταγωγό – αποβατικό ναυπήγησης του 1943. Το 1950 ήρθε στη χώρα μας. Είχε 2 σειρές ράγες και μπορούσε να μεταφέρει 7 φορτηγά βαγόνια ή 2 ατμομηχανές ή αντίστοιχα 10 φορτηγά ή λεωφορεία και 20 ΙΧ.