κοινωνικό δίκτυο θα χρησιμοποιήσει τις ατομικές ρυθμίσεις του κάθε χρήστη προκειμένου να καθορίσει τις προσωπικές επιλογές του καθενός και έτσι να του προσφέρει συγκεκριμένες διαφημίσεις, αυτές δηλαδή που τον ενδιαφέρουν και εκτός της σελίδας του
Facebook.Συγκεκριμένα, η δημοφιλής σελίδα κοινωνικής δικτύωσης ζητά από τους εγγεγραμμένους χρήστες της να συμφωνήσουν από 1η Ιανουαρίου 2015 στους νέους όρους για τα προσωπικά δεδομένα που...
ανεβάζουν τη σελίδα, καθώς το Facebook ανανεώνει τους όρους και την πολιτική παρεχόμενων πληροφοριών και των cookies.Στόχος, όπως εξηγεί, είναι η βελτίωση και η πιο προσωπική παρουσίαση των διαφημίσεων με προϊόντα και υπηρεσίες που πραγματικά ενδιαφέρουν το χρήστη.«Οι βελτιώσεις στις διαφημίσεις, βασισμένες στα applications και τις ιστοσελίδες που χρησιμοποιείτε εκτός του Facebook -χρησιμοποιείται ο όρος διαδικτυακή συμπεριφορική διαφημιστική καμπάνια- σας δίνουν τον έλεγχο στα χέρια σας», επισημαίνεται χαρακτηριστικά.Οι αλλαγές αφορούν την εξαγορά, από μέρους του Facebook, της διαφημιστικής πλατφόρμας Atlas.H νέα πλατφόρμα Atlas εγκαινιάστηκε τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου και με βάση εκείνη θα μπορεί το Facebook να χρησιμοποιεί τα στοιχεία που συλλέγει από τους χρήστες του και εκτός της δικής του πλατφόρμας.
epirusgate