Χαρακτηριστικά ελαστικών


Χρήσιμες συμβουλές
  • Ο έλεγχος της πίεσης των ελαστικών (συμπεριλαμβανόμενης και της ρεζέρβας) πρέπει να γίνεται τουλάχιστον μια φορά τον μήνα και πάντα πριν από ταξίδι, όταν είναι κρύα.
    Αν τα λάστιχα έιναι ζεστα προσθέτουμε 3 με 4 p.s.i. παραπάνω.

  • Αποφεύγουμε αυστηρά την στάθμευση πάνω σε κηλίδες λαδιού, πετρελαίου ή άλλων χημικών.

  • Στην περίπτωση στάθμευσης για μεγάλα χρονικά διαστήματα αυξάνουμε την πίεση κατά 0.5 bar και σηκώνουμε το όχημα σε τάκους.

  • Για να διατηρηθεί αναλοίωτη η οδηγική συμπεριφορά του οχήματος συνιστάται κάθε 10.000 χλμ να μετακινούνται τα ελαστικά στους άξονες χωρίς να διασταυρώνονται.

  • Για τους φίλους των δύο τροχών έχουμε να προσθέσουμε ότι πάντα πρέπει να στρώνουν τα καινούρια ελαστικά για 100 - 200 χλμ και ποτε να μην τα ξεφουσκώνουν ζεστά

  • 1:Πλάτος ελαστικού. Αν υπάρχουν γράμματα πριν από το νούμερο δηλώνουν τον τύπο του οχήματος που έιναι σχεδιασμένο το ελαστικο(π.χ. LT=Light Truck, P=Passenger)
    2:Αναλογία πλευρικου ύψους προς το πλάτος του ελαστικού
    3:Radial κατασκευή
    4:Διάμετρος ζάντας
    5:Δείκτης φορτίου(Πίνακας)
    6:Δείκτης ταχύτητας(Πίνακας)
    7:Αεροστεγές ελαστικό. Αν δεν αναγράφετε τότε το ελαστικό χρειάζετε σαμπρέλα
    8:Κατάλληλο για χρήση σε χώμα και χιόνι(M=mud, S=snow)
    9:Χώρα προέλευσης
    10:Επωνυμία κατασκευαστή
    11:Δείκτες φθοράς πέλματος(Τοποθετημένοι στο χαμηλότερο νόμιμο επιτρεπόμενο βάθος 1.6mm-όχι σε όλα τα ελαστικά)
    12:Πληροφορίες που χρειάζονται για τον βαθμό ποιότητας του ελαστικού - όχι σε όλα τα ελαστικά
    13:Χαρακτηρισμός βάση κανονισμού DOT
    14:Κωδικός εργοστασίου παραγωγής
    15:Ημερομηνία παραγωγής
    16:Ονομασία προιόντος
    17:Στοιχεία για μέγιστο φορτίο και πίεση ελαστικού
    18:Ενδειξη της εξωτερικής πλευράς(Για ασύμετρα ελαστικά)
    19:Στοιχεία μίγματος στο πέλμα και στα τοιχώματα του ελαστικού
    20:Αριθμός έγκρισης σύμφωνα με ECE30